Pagina's

maandag 7 juni 2010

Gorjuss kaart no.2




Ik wil jullie nog een kaart laten zien met zo'n mooi Gorjuss stans/uitdrukvel.
Het papier wat ik gebruikt heb is van een paperblock van Basic Grey/Green at Heart.
De bloempjes zijn weer gemaakt met een Joy Cutting & Embossing stencil, die gewoon in de Cuttlebug gebruikt kunnen worden. De bloemetjes heb ik o.a. gemaakt met papier wat over was van het Gorjuss uitdrukvel.Om de plaatjes heen zit nl. genoeg papier wat je kan gebruiken om bloempjes van te stansen.
Aan de binnenkant heb ik een tekst gemaakt ( met de printer) en uitgestanst met Nestabillities stanzen/labels 11. Het labeltje links heb ik blank gelaten, zodat je daar zelf een berichtje kan schrijven.
Het mooie papieren kantrandje is gemaakt met de Doily Lace randpons van Martha Stewart en het takje komt uit de McGill takkenpons.
Linksboven zie je nog een lief eekhoorntje, wat ook op het Gorjuss vel is te vinden.

groetjes, Monique

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)