Pagina's

donderdag 1 maart 2012

Winnares Challenge Februari 2012

De winnares Challenge Februari 2012 is Annette!
Annette heeft gewonnen met deze Kaart:
Annette van harte gefeliciteerd met je gewonnen stempelvellen en boekje.
Je kunt mij mailen vanaf HIER. Stuur in je mail gelijk je gegevens.
Dan zorg ik dat je prijsje zo snel mogelijk thuis krijgt.

Wederom iedereen bedankt voor je deelname. De volgende challenge staat alweer online. Je doet toch weer mee?

Groetjes,
Van Design Team Sonja, Ann en Caroline

1 opmerking:

  1. Hoi Sonja,
    Wat is dit een verrassing....keil leuk dat ik gewonnen heb, en dank je wel voor deze leuke prijs. Zit alleen met 1 probleempje, kan je geen mail sturen omdat ik geen mailprogramma heb. Kan wel via de normale weg een mail wegdoen. Zou je mij je mailadres willen doorgeven op annette.v.eekelen@hotmail.com zodat ik je mijn gegevens kan opsturen. Zou het wel leuk vinden om mijn prijsje in ontvangst te nemen :-].
    Lieve groetjes Annette.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)