Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

Designteam call

We zijn opzoek naar een minimaal 1 dame voor het design team.
Maar misschien ook wel meer! Eigenlijk is hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Nu zijn we met 4 dames, waaronder ikzelf zit. Voor mijn plekje zoek ik in ieder geval iemand die deze kan opvullen. We plaatsen minimaal 1x per week een kaart. Dat betekent dat wij minimaal 1 kaart per maand van je verwachten. Moet te doen zijn toch?

Wat verwachten wij van DT leden:

·         Dat je flexibel bent
·         Het een uitdaging vindt om de mooiste kaart of project te maken met minimaal 1 artikel die CreaMiep verkoopt
·         Je een eigen, herkenbare stijl hebt
·         Dat je actief bent op design blog
·         Dat je een eigen blog hebt
·         Je minimaal aan de deadline houdt (minimaal 1x in de maand een kaart plaatsen), meer mag natuurlijk altijd, heel erg graag zelfs
·         Je bereid bent reacties te plaatsen bij de volgers die reageren
·         Je echt enthousiast en betrokken bent

Wat bieden wij:

·         Als eerste een gezellig behulpzaam team!
·         Dat er in overleg veel mogelijk is
·         Korting op je bestelling(en) bij CreaMiep

Je kunt je aanmelden door een bericht achter te laten met daarin je blog vermelding en waarom jij graag in het team van CreaMiep wilt komen. Dit kun je doen tot en met 30 juni.
In de eerste week van juli zullen we bekend maken wie ons team mag komen versterken.

Wil je meer vertellen over:
Jezelf, je leeftijd, gezinssamenstelling en interesses.
Maar ook of je al vaker in een DT hebt gezeten?
En of je op welke forums ben je actief? Of heb je gewoon vragen?
Dan mag je mij (Sonja) ook mailen via  info@creamiep.nl .

Welke enthousiaste dame(s) met een eigen stijl wil ons team komen versterken?

groeten,
Sonja en Design team Ann, Caroline en Emmie

22 opmerkingen:

  1. Hierbij neem ik de uitnodiging aan en ik zou zeggen kijk eens op mijn blog. Een heel eigen stijl heb ik wel volgens zeggen....mijn mannetje is mijn keurmeester;-)
    Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Laat maar horen!!

    Groeten Anja
    www.kaartenbox.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt mij super leuk om DT-er te worden voor dit blog, dus meld ik me bij deze aan.
    Ik zit momenteel bij 1 challengeblog in het DT-team, wat ik als iets zeer positiefs ervaar.
    Mijn blog adres is; http://creamutskaartjes.blogspot.com
    hier is mijn stijl van werken te bewonderen.
    Ik wacht in spanning af wat jullie beslissing zal worden.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij super en een eer om in een DT deel te mogen nemen. Ik moet als vorm van therapie me bezighouden met dingen die mij positieve energie geven. Daarom heb ik het maken van kaarten weer opgepakt. Ben graag creatief bezig. Hier is mijn blog.

    Lieve groetjes,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou het een hele eer vinden om in jullie team mee te mogen doen. Ben graag bezig met het maken van kaarten. Kom eens een kijkje nemen op mijn blog http://geabs.blogspot.nl/.Er staat van alles op maar mijn stijl is rustig en stoer. Dat is een stijl waar ik me heel goed kan vinden.
    Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sonja en DT,
    Ik kreeg deze tip doorgestuurd van Sieta die hier ook een kansje heeft gewaagd, dus erg sportief van haar om hem met mij te delen.
    Ik wil me graag aanmelden als volger maar dat lukt me niet omdat er problemen zijn met de url?
    Maar goed dat kan ik later nog proberen.
    Ik wil graag een kansje wagen op een DT plekje.
    Mijn kaartjes zijn erg verschillend zoals jullie kunnen bekijken op mijn blog waar ik heel actief ben http;//kaartjesvanliesbeth.blogspot.com.
    Ik zal je nog een mail sturen met wat meer informatie die ik hier niet kan posten ivm privacy.
    Het lijkt me in ieder geval erg leuk om deel te mogen uit maken van dit leuke team.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een aparte link gemaakt zodat je weer kunt aanmelden. Gevonden via google. Het is een landelijk probleem dat de lijst van Volgers het niet doet. Je kan blogs ook toevoegen in je dashboard en dan staat er links "toevoegen". Je moet dan wel alles handmatige invullen.
      Google is bezig het op te lossen, maar volgens mij lukt dat niet zo goed ;)
      Groetjes, Sonja

      Verwijderen
  6. Hey Sonja ...ooooooo hier wil ik graag op reageren .Wie ik ben en wat ik doe... ,tja volgens mij weet je dat al vrij aardig maar ik zal hieronder toch een kleine aanvulling geven ;-)
    Wat ik graag doe is heerlijk creatief bezig zijn met stempels ,inkten en vele andere materialen.
    Ik heb een eigen stijl en denk vaak out of box.
    Als ik iets zie dan weet ik vaak meteen wat voor project ik ermee wil gaan maken.
    Natuurlijk heb ik ook een eigen blog en wat ik maak kun je daar op terug vinden : www.rositas-gefreubel.blogspot.com
    Ook geef ik regelmatig demo's op beurzen ,workshops en mag ik wel eens een mooi project maken voor in de hobbyhandig.
    Het lijkt me ontzettend gezellig om deel uit te mogen van jou DT ,liefs Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps ..had verkeerd getypt ,dus nog maar een keertje .
      Als er nog vragen zijn of ik ben nog iets vergeten dan hoor ik t graag even ;-)

      Verwijderen
  8. Bedankt dames voor het reageren. Ik heb alles al even rustig doorgelezen. Ik heb inmiddels een datum ingesteld tot wanneer men kan inschrijven.
    Met het opvolgen ga ik aan de slag. Er schijnt een landelijke probleem te zijn. niet handig!

    groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat veel en leuke reacties zijn er al !!!
    Dat wordt moeilijk kiezen Sonja !!!
    Ik zal in ieder geval op al jullie blogs eens een kijkje gaan nemen !!! Ben heel nieuwsgierig !!!

    Groetjes Emmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn allemaal. Ik ga van de week even de blogs af om te kijken wat voor moois jullie allemaal maken !
    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat leuk. Wij wagen ook graag een kansje. Op ons blog kun je onze stijl zien. We zitten in 2 teams Crafty Ribbons en Simply Magnolia. Kom je eens bij ons kijken?
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja,Ann,Caroline en Emmie,

    Ik zou graag jullie team komen versterken.
    Het lijk me harstike leuk om in jullie tem te zitten. Als ik een weekje geen kaart gemaakt heb, beginnen mijn vingers te tintelen en dan moet ik aan de slag. Sins kort heb ik een eigen blog. anja3d.blogspot.com Daar kan je diverse kaarten van mijn zien, gemaakt met diverse technieken. Maar momenteel vind ik stempelen heel leuk en heb de stempels van kenny K ontdekt.Hele leuke stempels. Op mijn blog kan je meer informatie over mij lezen. mocht je daarna nog vragen hebben. Laat een brichtje achter op mijn blog, maar mailen mag ook.

    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sonja,Ann, Caroline en Emmie,
    Uiteindelijk is het gelukt om me aan te melden als volger, wat een vervelend probleem bij blogger is dit, ik kom het overal tegen (gelukkig heb ik er zelf nog geen last van)
    ik hoop dat je mijn mailtje wel gewoon hebt mogen ontvangen want het lijkt me zo leuk, zou jammer zijn als het door blogger allemaal in het honderd loopt. Ik blijft nog even duimen hoor.....
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Liesbeth,

      Ik (Sonja) ontvang alle geplaatste berichten en ook de emails. Jou email heb ik ook ontvangen. Ze worden allemaal bewaard en einde van de loop tijd gaan we er eens voor zitten.
      Groetjes, Sonja

      Verwijderen
  14. hoi sonja en andere dt-ers,

    ik zal me even voorstellen aan jullie. Ik ben mandy 43 jaar oud en moeder van twee knullen van 11 en bijna 14 jaar. In mijn vrije tijd hobby ik graag ik maak graag kaarten maar projectjes zijn ook aan mij uitbesteed. Ik zit als designer in het team van http://itsamagnoliachallenge.blogspot.com.
    Ik heb een eigen blog http://mandyscreaties.blogspot.com en maak ook regelmatig workshops die je hier kunt vinden.
    Mijn intresse is heel divers zo vind ik stempelen heel erg leuk maar ook het inkleuren, 3d, borduren, stanzen etc doe ik ook graag. Mijn andere hobby's zijn mijn kinderen hihihih! tuinieren, lezen, wandelen, fietsen en blogs bekijken en hobbytijdschriften napluizen.
    Ik heb een heel eigen stijl van kaarten maken.
    Ik werk graag met bloemen en glitter kijk maar eens op mijn blog. Het lijkt me heel erg leuk om op dit blog als designer aan de slag te gaan.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Dames.
    Ik ben Jackelien 30 jaren jong heb 2 kids een jongetje van 4 en een meisje van 6.
    Het lijkt me echt superleuk om in een designteam te komen.
    Ben bijna dagelijks bezig met kaarten maken veel met stempelen af en toe borduren 3d eigenlijk vindt ik alles leuk(te veel).
    Ik heb nog nooit in een designteam gezeten maar toen ik dit las dacht ik dit ga ik proberen.!
    Neem maar eens een kijkje op mijn blog
    www.jackeliendesign.blogspot.com
    groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi designteam

    Al lang zitten denken dat het me wel een keer leuk lijkt om in een designteam te zitten
    Maar tot nu toe nog nooit de stap gezet
    Vind het ook wel moeilijk dat je soms iedere week iets moet plaatsen, want naast mijn full time baan als verpleegkundige blijft kaarten maken een gezelllige hobby die ik zoveel mogelijk probeer uit te oefenen
    Ik heb niet echt een bepaalde stijl, en ik vind het leuk om alleerlei technieken te combineren
    Ik zou zeggen kijk maar eens op:
    http://creapleeg.blogspot.com

    groetjes carol

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoihoi,ik wil jullie ook wel heel graag helpen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk... nou ik zou graag julloie plekje willen opvullen (net als alle andere dames ;)

    ik zal me even kort voorstellen, mijn naam is patricia ik ben 32, 6 jaar getrouwd met sander we hebben 2 kindjes 1 van bijna 8 (ook erg creatief) en een zoon van bijna 2. ik vind het leuk om kaarten te maken scrappen en andere leuke frutsels te maken als het maar van papier is ;)

    als dt lid heb je een extra goede reden om voor je hobby te gaan zitten, ik vind het leuk om te werken "in opdracht" maar vind het ook leuk om zalf wat te bedenken en uitwerken (en delen) ik werk met verschillende spullen en gereedschappen vind van alles leuk van een
    "simpel" kaartje tot een scrap album helemaal zelf gemaakt.

    neem eens een kijkje op mijn blog:
    www://patriciasscrapfun.blogspot.com

    nou veel plezier op mijn blog en ik zou het een eer vinden als ik jullie team mag/kan versterken !

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Inmiddels hebben de dames die ons team komen versterken bericht gehad.
    Voor alle andere dames, helaas.......niet dat jullie niet goed genoeg waren, maar we moesten een keuze maken. Niet makkelijk.
    Binnenkort maken we bekend wie ons team komt versterken.

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)