Pagina's

donderdag 22 november 2012

AHOY

Zo het is weer mijn beurt om een kaartje te plaatsen voor CreaMiep Design Team.
Dit keer is het een mannenkaart geworden in maritieme sferen
Ik heb voor deze kaart zwarte cardstock gebruikt, het scrap papier komt uit eigen voorraad.
De randen van het scrappapier heb ik ruw gemaakt en bewerkt met distress inkt.
Voor de ronding heb ik een nestabilitie gebruikt.
De stempels zijn van mijn favoriet Magnolia en uiteraard ingekleurd met de flexmarkers.
Dit keer heb ik ook de binnenkant bewerkt.
Voor de afwerking heb ik bloemetjes, strass steentjes en splitpennen gebruikt afkomstig van CreaMiep.
Dit kaartje is naar mijn buurman gegaan een fervent zeiler.
Veel kijkplezier
Groetjes Yvonne

4 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)