Pagina's

donderdag 24 januari 2013

Challenge Valentijn

We hebben weer een challenge. Dit keer het thema Valentijn. Kon niet missen he?! :)
Blijft een leuk thema, al hebben vele onder ons er misschien niets mee, het hoort bij de feestdagen.
Dus hebben we een wedstrijd bedacht.
Natuurlijk hebben we daar ook weer een klein prijsje aan vast gemaakt.
Het onderstaande kun je winnen met jou mooiste ValentijnsKaart!

Wat moet je hier voor doen?
* Maak een Valentijnskaart (doe dit wel na de datum dat de wedstrijd ingaat)
* Zet hem in een bericht op je blog en vertel dat je mee doet aan een wedstrijd van CreaMiep.
* Wordt opvolger als je dat nog niet bent.
* Zet de bovenstaande foto in je linker- of rechter siderbar.
* Zet je naam in Mister Linky hier onder. Wel de link naar je bericht/kaartje, niet naar je volledige blog, want dan moeten we te lang zoeken naar je gemaakte kaart.
 
P.s Als de bovenstaande regels niet worden opgevolgd moeten we de kaart helaas diskwalificeren.

Op 15 februari maken we bekend wie gewonnen heeft en krijgt na het sturen van de gegevens via mail krijg jij je prijsje thuisgestuurd.

Vorige keer had Trijntje de webstrijd gewonnen en mocht daarom met valentijn gastdesigner zijn.
Trijntje heeft voor ons de onderstaande kaart gemaakt. Kijk ook even op haar blog want ze heeft nog meer leuke kaarten gemaakt.

Het design Team heeft natuurlijk ook weer voor voorbeelden gezorgd:





 
 
Nu is het jullie beurt!

Succes en veel plezier met het meedoen aan onze challenge.

Groetjes, Sonja en het Design Team

12 opmerkingen:

  1. Als ex kan ik lekker eens meedoen met die leuke uitdaging, groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige voorbeelden zijn dit....ik ga meedoen met de Challenge voor een Valentijnskaart. Ik ben ook volger geworden...misschien kom je ook eens kijken bij mij.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie voorbeelden zijn er vanuit het team gemaakt.
    prachtig!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Challenge. Ik heb idd niets met Valentijn. Maar om er kaart voor te maken is het geweldig. Ben inmiddels volger geworden. Ik zou het leuk vinden als je ook eens op mijn blog komt kijken. Heb nog niet zoveel volgers ;-) Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke challenge. Ik doe graag mee!

    Liefs Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Heerlijk, een Valentijnskaart maken, ik doe graag mee want ik hou wel van romantische dingen. Ik ben volger, heb jullie in mijn sidebar gezet en mijn link toegevoegd en dan moet het kloppen. succes allemaal,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge hoor en de voorbeelden zijn supersss, was alleen vergeten om de foto in mijn sidebar te zetten maar heb dit als nog gedaan hoor.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge, wil heel graag meedoen. Ben volger geworden, jullie staan in mijn sidebar met link.

    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge rond Valentijn
    Zeker meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond dit en leuk onderwerp om te maken.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,

    Leuke challenge, ik doe graag mee..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)