Pagina's

maandag 29 juli 2013

Readin Beauty

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie iets te laten zien.
Ik heb een kaartje gemaakt met het papier van My Mind's Eye (Bluebell). De stempel is van Saturated Canary en wat was die leuk om in te kleuren. Ze heet Readin Beauty en ik heb haar ingekleurd met derwentpotloden.
Als versiering ben ik eens lekker los gegaan met bloemetjes. De middelste zijn gemaakt van cardstock met deze stanzen van Joy. Er omheen heb ik allemaal verschillende kleuren roosjes gedaan.

3 opmerkingen:

  1. hallo miranda,
    wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    heel mooi,mooie kleuren gebruikt
    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, met hele mooie kleuren,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke en vrolijke kaart....top!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)