Pagina's

maandag 27 januari 2014

kaartje gezelligheid kent geen tijd!

Vandaag mag ik gezellig een kaartje plaatsen.
En deze is het geworden!
Dit keer heb ik gekozen voor de tijd met magnolia op het bankje.
De materialen die ik gebruikt heb zijn de volgende:
de wekker die de tijd aangeeft
en de tekst op de label gezelligheid kent geen tijd. 
Beide van Joy. Ook de label is van Joy.
De inkt van de tekst
Distress Ink pad Vintage Photo
De bladeren onder de bloem vind ik zelf ook mooi .
Het scrappapier van Maja design.
En dan ook altijd gezellig om te gebruiken 
Een hoop materialen te verkrijgen in de webwinkel
van creamiep
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden.
En gezellig dag allemaal.
groetjes José


5 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)