Pagina's

donderdag 3 juli 2014

Een verjaardagskalender van Kaiserkraft.

Vandaag wil ik jullie een verjaardagskalender zien die ik gemaakt heb
van de lijn MDF Kaiserkraft. 
Deze kalender wordt nog verkocht met de scheurkalender van 2009.
Maar met een beetje handigheid op de computer, is je kalender zo gemaakt.
Ik heb er voor gekozen om er een verjaardagskalender van te maken, zodat
ik deze jaren kan gebruiken.

De stempel is van Sweet Pea Ching-Chou Kuik's "It's my Birthday"
en deze heb ik ingekleurd met de Promarkers.

Achtergrond papier heb ik gemaakt met Distress inkt Pads op aquarel papier.
De laagjes Color Core Cardstock zorgt voor mooie kaders.
De dies zijn van Leane Creatief.
Deze heb ik uit groene cardstock gesneden en er vervolgens Holographic Embossings poeder
op gestrooid voor de bling bling effect.

De gemstones heb ik in de kleur blauw gekleurd met promarkers.
Zo zie je maar weer, als je geen bijpassende steentjes ( of lintjes o.i.d. ) hebt, dan
kun je deze altijd kleuren met promarkers voor een passend geheel.

Zo ziet de kalender er uit als hij uit de verpakking komt.
Ik heb met heel veel plezier deze kalender gemaakt.
Zo zie je maar weer, dat je met een oude product nog steeds iets moois kunt maken.
Zoiets is gewoon tijdloos! 

Ik hoop jullie weer ge-inspireerd heb.
Houd de andere DT-members ook in de gaten.
Zij komen regelmatig met mooie creaties.

Liefs Sylvia
xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)