Pagina's

donderdag 25 september 2014

A little flower for you!


Vandaag deel ik een schattig kaartje met jullie.
Dit is een kaartje met de schattige stempel van Bildmalarna.
En natuurlijk in een van mijn favoriete kleuren: PAARS!
Ik heb het stempeltje ingekleurd met Distress Inkt Pads.
Distress is wel iets wat ik vaak toch wel pak om te kleuren.

Het designpapier is van Maya Desing "Coffee in the Harbour".
Dat is een heel mooi papierlijn met prachtige kleuren.
De vlindertjes heb ik uitgeknipt... blijft een leuke toevoeging op de kaarten.
De bloemetjes zijn van Cherry Blossom, en is voor een zacht prijsje te koop bij 

De cardstock is van Color Core, en die kun je mooi een beetje opschuren 
zodat je een witte kern terugziet.
Dat geeft net die mooie dimensie.

De uitgestanste bloemen komen uit een eigen voorraad en de blaadjes zijn

Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden.
Kijk ook regelmatig naar de andere DT-leden.

Groetjes Sylvia
xxx

1 opmerking:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)