Pagina's

zondag 1 februari 2015

Challenge Winter

Dit jaar starten we met een challenge!
In het kader van het feestjaar. We doen het wel een beetje anders dan anders.
Je kunt namelijk op 2 plekken mee doen!
Facebook is namelijk niet meer weg te denken uit onze maatschappij en daarom is het ook mogelijk om via facebook mee te doen.
Winnen
Je kunt er een klein prijsje mee winnen.
De nummer 1 wint een Sweet Pea Stempel.
En Nummer 2 wordt gastdesigner bij CreaMiep voor de volgende Challenge in Maart.
Wat gaan we doen?
Ik en het Design Team hebben een thema bedacht, het thema is Winter.
Het is verder vrij aan jullie wat je maakt. De challenge loopt tot en met 31 januari 2015.
Het Design team heeft voor jullie alvast voorbeelden gemaakt:

Gemaakt door Marianne:

Gemaakt door Jose: 

Gemaakt door Anita B.:

 Gemaakt door Miranda:
 
Gemaakt door Sandra:
 
Gemaakt door Melanie:
 
Gemaakt door Caroline:
 
Gemaakt door Sonja:
 
En nu is het aan jullie. Succes!

Vul hieronder je naam en je bloglink (geen photo Bucket link!) in waar je je Challenge kaart hebt staan.
Let op dat je de link naar je bericht waar je kaart in staat goed invult!

7 opmerkingen:

  1. Ik heb net dit leuke blog ontdekt. En dus ook een webwinkel.;-)
    Gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan. Dat is al een hele tijd zeg! Ik ga proberen mee te doen met deze challenge.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super dat je ons gevonden hebt. Bedankt voor de felicitaties.
      Doe lekker mee. Je hebt nog ruim 2 weken.

      Groetjes,Sonja

      Verwijderen
    2. Ik heb mijn kaartje geplaatst, leuk om mee te doen!
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  2. Leuk dat jullie een challenge zijn gestart, ik heb mij kaartje gelinkt
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,
    leuke challenge, ik doe graag mee, heb mijn kaartje al gelinkt !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)