Pagina's

maandag 23 februari 2015

Presentje

 
Hallo allemaal,
 
Vandaag is het weer mijn beurt op het CreaMiep blog en de facebookpagina om jullie blij te maken met een vrolijke creatie.
Ik heb deze keer gekozen voor de nieuwe lijn van Dutch Doobadoo. Want wie wilt er nou geen kadootje voor zijn verjaardag?
 
 
Ik heb eerst op kraft papier de mal overgetrokken en uitgeknipt. Daarna deze beplakt met designpapier.


 
Nog een paar leuke bloemtjes, een klein envelopje gemaakt, de leuke snijmallen van memorybox en een plaatje van wee stamps. Dit is weer een stansvel, dit omdat ik mijn gekleurde stempel niet op tijd af heb gekregen.

 
 
Nog even een foto van de delen apart.




Liefs CreaMelanie
www.facebook.com/creamelanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)