Pagina's

zondag 1 maart 2015

Challenge Maart


Deze challenge staat in het teken van Voorjaar!
 
Net als de vorige keer, kun je op 2 plekken mee doen.
Zowel hier op het blog als op CreaMiep Facebook.
 
Wat kun je winnen?
De eerste prijs: Een stempel van Crafty Sentiments:
 
Tweede prijs: Gastdesigner zijn voor 1 maand
 
 
Het thema is Voorjaar. Verder mag je zelf weten wat je maakt.
Het mag een kaart zijn of een projectje.
De gastdesigner van deze maand is Maartje.
Zij heeft voor ons deze kaart gemaakt voor de challenge van Maart:
Maartje, bedankt voor je bijdrage.

CreaMiep Design Team heeft enkele voorbeelden voor jullie gemaakt:
 

 
De challenge loopt tot en met 31 maart 2015.
 Nu is het aan jullie, heel veel succes.
 
 
 


14 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging en prachtige vvorbeeld kaarten zijn er gemaakt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net dit blog ontdekt, leuke voorbeelden en een gave uitdaging. Ik ben volger geworden..., ga ik nu denken wat ik kan maken als inzending...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo IK heb zojuist de kaart van mijn moeder hierbij gezet,. IK ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi,
    prachtige voorbeelden van het designteam 👍
    doe graag mee met mijn lila kaart 😃😃
    Wie weet 😊
    Lieve Groetjes Karin XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden, leuke uitdaging, ik heb zojuist mijn zomerhuisje gelinkt...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb mijn creatie al toegevoegd

    groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden dame,s.
    Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi ik heb zojuist mijn kaart erbij gezet. mag ik nu met deze kaart ook op het FB meedoen? groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je mag hem daar altijd neer zetten. Je kaart doet uiteraard gewoon 1x mee met de wedstrijd.
      We lopen wat achter. Maar de nieuwe challenge komt morgen.

      Verwijderen
  9. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook mijn voorjaar/paaskaartje staat erbij,wat een prachtige creaties zie ik staan.
    Lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge met mooie voorbeelden.
    Ik heb mijn kaartje geplaatst.
    Ik had nog een vraagje, was de winnaar van de vorige challenge al bekent gemaakt? Of heb ik dit gemist?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Door de enorme drukte van de beurzen en daarna goed ziek te zijn geweest, loop ik helaas op alles enorm achter. Ik zit nu alles bij te werken. Morgen wordt zowel Maart als Februari bekend gemaakt. Wat in vat zit, verzuurd gelukkig niet. De nieuwe challenge komt morgen ook online. En dan ben ik weer redelijk bij gewerkt.

      Verwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten/projecten allemaal. Bedankt voor het mee doen.
    Groetjes, Sonja
    CreaMiep

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)