Pagina's

maandag 20 april 2015

Piece of Pie?!

Hallo allemaal,

Ik was laatst op verjaardag en hoe verleidelijk zien die stukjes taart er dan uit....nou ik dacht ik heb nog wel iets liggen wat net zo mooi is maar zeker veel minder slecht is!
 



Ik ben lekker met de dutch doobadoo pie aan de slag gegaan. Hiervoor designpapier gebruikt, kant, lintjes en bloementjes. Als laatste nog een foto van het kale taartje. Ik adviseer wel om als designpapier een vel van 30x30 te nemen. Dat werkt gewoon makkelijker.



Je kunt ook met een plaatje erbij werken maar ik vond het met bloemen wel klassiek blijven. 
Leuk om zo er een aantal te maken, allemaal andere kleuren en dan op een etagère zetten ;) 

Ik hoop dat jullie er weer van genoten hebben.

Liefs CreaMelanie 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)