Pagina's

vrijdag 21 augustus 2015

Halloween

Hoi Hoi

Ik weet het, het is nog zomer en het duurt nog even, maar ik mocht een kaartje maken met de nieuwe tekststempels van CreaMiep...en ik ben gek op Halloween, dus mijn keus snap je al zeker? :)
Ik heb gekozen voor de Halloween tekst.

Het papier wat ik heb gebruikt is van Whimsy, het afdrukje komt uit mijn eigen collectie en is ingekleurd met Flexmarkers. Het hekje is van Memorybox en tot slot de brads zijn ook uit eigen collectie.
Heel veel plezier met deze geweldige tekststempels..

Liefs, Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)