Pagina's

dinsdag 8 september 2015

Fonkelende Fee


Op deze kaart heb ik een tekst gebruikt van de sheet "najaar/kerst" van CreaMiep Design. Hierop zitten 13 nieuwe Nederlandse EN Engelse tekststempels met hele leuke en bruikbare teksten om op je kaarten te gebruiken.

De fee is getekend door Mo Manning. Zij heeft hele mooie ontwerpen gemaakt en ik ben al jaren fan van haar en Penny Black maakt van haar tekeningen hele mooie Cling Stamps. Ik heb haar ingekleurd met Promarkers. (SSst niet verder vertellen, maar op dit moment zijn de Promarkers bij CreaMiep extra goedkoop Op=Op)


Gebruikte kleuren:
Huid: Soft peach & Pale Pink
Vleugels: Pastel blue, Cool Aqua, Fuchsia Pink
Jurk: Pink Carnation, Cerise, Fuchsia Pink
Lucht: Cyan, True Blue & Royal Blue

Alles afgewerkt met glitter glue, pareltjes en een lintje.

Dit was weer mijn bijdrage van vandaag. Vonden jullie haar leuk??  Laat je dan een reactie achter? Dat zou ik helemaal geweldig vinden.

Creatieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)