Pagina's

donderdag 29 oktober 2015

HALLOWEEN side step card

HALLOWEEN.

Halloween komt in zicht...nog twee nachtjes slapen!! Daarom nog even een kaartje gemaakt, want de stempels zijn zo leuk.


Ik heb deze keer gekozen voor een side step card, zodat je een beetje een dieptewerking krijgt.
Op de voorgrond heb ik een een afdruk gebruikt van "Witches Trick" van Mo Manning uit mijn eigen collectie. Tegenwoordig worden veel ontwerpen van Mo Manning als clingstamp verkocht door Penny Black. De prachtige zwarte kraaien komen van een Memory Box stans genaamd "Forest Crows". De stempel van het spookhuis is "Haunted House" van "Hot of the Press". De andere stempels komen van een halloweenset van Flonzcraft en als laatste heb ik de tekststempels gebruikt van CreaMiep DesignTeksten najaar/kerst.


De afbeelding heb ik ingekleurd met Promarkers en Flexmarkers. Ik gebruik ze vaak door elkaar, want ze vullen elkaar perfect aan.

Tot slot nog even een zij-aanzicht van dit side step kaartje.


Het DT van CreaMiep is ook op Facebook heel actief. Kom eens kijken en inspiratie opdoen in onze groep en als je het leuk vindt, wordt dan even lid van de groep om ook zelf mee te chatten en je creaties met CreaMiep artikelen te posten. 

Allemaal een heel fijne Halloweenavond dit weekend en creatieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)