Pagina's

donderdag 12 november 2015

Halloween, Lekker Griezelen!

Okay, ik geef toe... Halloween is allang voorbij.. maar ik kan het niet laten!
Het mag wat mij betreft wel het hele jaar Halloween zijn...

Vandaag wil ik een Halloween kaart met jullie delen.
De afbeelding is een digistamp die in eigen bezit heb.
Maar ik heb deze ingekleurd met Distress inkt
Als je met distress kleurt, kleur in verschillende laagjes.
Eigenlijk geld dat voor elk kleurmedium.
Je moet geduld hebben, en dan zul je resultaten gaan zien in diepte en schaduw.

Het achtergrond papiertje heb ik wederom weer zelf gemaakt
met distress inkt en stencils van Memory Box
Deze hebben een geweldig mooie lijn met zeer gedetailleerde afdrukken.
Met een dauber of een sponsje maak je de vormen op je papier. 
De die cuts zijn tevens van Memory Box.
Deze zijn zo fijntjes en gedetailleerd.

De binnenkant van de kaart heb ik net zo afgewerkt als de voorkant.
Alleen heb ik er een schrijfruimte in gemaakt, en een tekststempel 
Op deze rubberen stempel-sheet zitten verschillende teksten die je heel goed 
in het najaar en de kerst kunt gebruiken. 

  Gelukkig is de spin niet echt...! 

Oh.. als je met distress inkt gaat werken... (in mijn geval)
dan zien je handen er zo uit... 

Kijk regelmatig even op FB.
Want we hebben ook een heel gezellige groep waar je je
eigen creaties op kunt plaatsen.
We vragen wel of je creaties wilt plaatsen waarbij je materialen
hebt gebruikt van CreaMiep Design Webwinkel
De groep op FB, vind je HIER

Ik hoop dat ik jullie met deze post geïnspireerd te hebben. 
Ik zie jullie graag de volgende keer weer!
Neem ook eens een kijkje bij de andere DT-leden.
En we vinden het ook erg leuk als je een berichtje achterlaat.

Liefs Sylvia
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)