Pagina's

donderdag 24 december 2015

Het is JOUW DAG, geniet ervan

Vandaag weer een kaartje van mij en omdat ik zoveel kerstkaartjes gemaakt heb dit jaar heb ik nu besloten om een kaartje te laten zien wat je voor verschillende gelegenheden kunt gebruiken. Ik heb de hele mooie Penny Black Stempel "Botanical Notes" gebruikt en ingekleurd met Promarkers en Flexmarkers.



In de binnenkant heb ik de tekststempel van CreaMiep Design gebruikt en nog twee kleine vlinders gestempeld en daaronder is nog plaats genoeg om een leuke persoonlijke boodschap te schrijven.


Voor degenen die graag willen weten welke kleuren ik heb gebruikt in de stempel, zal ik het hier even vermelden:
Rose (bloemen): Promarker M328, M137 en Flexmarker M555
Groen (bladeren): Promarker G817 en G178
Paars (vlinder) Promarker V626, V327 en Flexmarker V754
Blauw (achtergrond): Flexmarker C419 en B237
Witte accenten gemaakt met een Posca Marker.

De stempel is met Memento Dew Drop Tuxedo Black gestempeld op DCP papierNa het inkleuren gemat op twee verschillende kleuren cardstock en toen op een kaart geplakt.

Natuurlijk wil ik jullie graag ook hele fijne kerstdagen toewensen en dat doe ik door middel van een van mijn kerstkaartjes die ik afgelopen weken heb gemaakt en verstuurd. Lieve groetjes,
                           



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)