Pagina's

donderdag 7 januari 2016

Inspiratie Post met Sylvia


Hallo allemaal!

Het nieuwe jaar is weer begonnen... dus weer een frisse inspiratie post van mij!
Allereerst.. ik wens jullie een heel fijn, creatief en kleurrijk nieuwjaar toe.

Vandaag wil ik een simpel kaartje met jullie delen.

Ik heb een digitale stempelafdruk ingekleurd met Distress Inkt
Vervolgens heb ik het afdrukje rondom uitgeknipt. 
Ik wilde het afdrukje naar voren laten poppen, en 3-dimensionaal opplakken.

Ik heb een stukje designpapier een beetje opgepimpt met 
de stencil van Dutch Doobadoo
Dit geeft net het beetje extra aan je design.
Ik heb dit met distress inkt gedaan, maar je 
kunt dit natuurlijk ook met een structuur pasta doen.
Het is net wat je mooi vindt. 

Het is een lief klein kaartje geworden dat door de simpele design toch 
wel weer iets bijzonders is.
Voornamelijk komt dit natuurlijk ook door het mooie afdrukje. 
Je vindt trouwens ook nog mooie stempels in deze 
sfeer in de webwinkel van CreaMiep
Neem eens een kijkje... en wie weet.. laat jij ook eens een bijzonder kaartje zien
op onze CreaMiep FB-groep

Ik zie jullie de volgende keer weer!

Groetjes Sylvia

van

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)