Pagina's

donderdag 14 januari 2016

Met pensioen

Hoi allemaal!!

Het is Sandra hier, en vandaag mag ik jullie weer wat showen op het CreaMiep blog.
Eind december is een lieve collega met pensioen gegaan, en ik heb voor haar een mooie kaart gemaakt. 

 Ik heb ervoor gekozen om de boekenmal van Dutch Doobadoo te gebruiken. Eerst heb ik deze overgetrokken op kraft cardstock, daarna op wit cardstock, en toen op het designpapier van Scrapberry, Summer Joy. Alle randjes zijn aangezet met Distress Ink Vintage Photo.


 De stempel die ik heb gebruikt is van Aurora Wings, en ze is gekleurd met alcoholmarkers die matchen bij het designpapier.


 Ik heb een takje met blaadjes uitgestanst, daaroverheen mijn tekst, en die heb ik afgewerkt met paarse roosjes 15mm, en witte sweetheart flowers.


 In het midden heb ik verschillende lintjes en kantjes op elkaar geplakt, alsof het een bladwijzer is. 



Dit was het voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)