Pagina's

maandag 28 maart 2016

Samen schommelen

Hallo allemaal,

De pop up card van Dutch Doobadoo wilde ik graag uitproberen. Toen ik ook nog de stempel van Bildmalarna zag, wist ik meteen dat het stelletje op de kaart moest komen alsof ze echt aan het schommelen zijn. Na even wat denkwerk wist ik hoe ik het in elkaar moest krijgen.

Voor de basis heb ik wit cardstock gebruikt en daarop de mal nagetekend.
Het dessinpapier is van Pion Design.
De hekjes heb ik gemaakt met een stans van Marieke Design.

Natuurlijk mag bij zo'n romantisch kaartje een flinke bloementoef niet ontbreken.
Achter de bloemen heb ik een stans van Memorybox gebruikt.

De hoek is ook van Memorybox net als de kat.

Hier nog even het verliefde stelletje van dichtbij. Het is eigenlijk een kerststempeltje, maar het kan zo ook prima voor een andere gelegenheid.
Heb ze ingekleurd met alcoholmarkers.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)