Pagina's

donderdag 5 mei 2016

Murali

Hallo allemaal!

Sandra hier, en vandaag is het aan mij om jullie weer wat te laten zien.
Ik ben deze keer lekker aan het kliederen geweest, en dit is het resultaat


 De basis van de kaart is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Ik heb de basis uit kraft papier gesneden.
Daarna heb ik op een kraft sheet Distress Ink Vintage Photo gesmeerd, en daar structuurpasta over heen gedaan. Dit ben ik blijven mengen tot mijn witte pasta de kleur had van de Distress Ink. Daarna heb ik een mask van Dutch Doobadoo gepakt en dat op mijn kraft basis gelegd. Toen de gekleurde pasta erover, even laten drogen, en voila, een mooie zachte achtergrond!



 De stempel die ik heb gebruikt is van Whimsy Stamps, van Art by Mi Ran. Deze dame heet Murali, is ze niet mooi? Ik heb haar met Memento Tuxedo black inkt gestempeld op DCP papier, en daarna ingekleurd met Flexmarkers en Promarkers.



Om mijn kaartje helemaal af te werken heb ik verschillende bloemen gebruikt.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)