Pagina's

maandag 18 juli 2016

Snowflakes are kisses from Heaven

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer iets laten zien en dat is deze keer een winters kaartje.
Voor de basis heb de snowglobe van Dutch Doobadoo nagetekend op wit cardstock en uitgeknipt.
Het dessinpapier wat ik heb gebruikt is van Reprint.
Uit het dessinpapier heb ik de buitenrand van de bol nog een keer nagetekend en uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.
De ijskristallen die in en op de bol zitten zijn gemaakt met een stans van Memorybox.

De tekst komt uit de eigen stempellijn van CreaMiep.
Ik heb eerst mijn cardstock uitgestanst en daarna gestempeld met de Mini Misti Stamping Tool. Echt zo'n handig hulpmiddel.

Het afdrukje is van Mo Manning. Penny Black heeft een hoop digi's uitgebracht als echte stempels.
Ik heb deze ingekleurd met alcoholmarkers.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)