Pagina's

donderdag 4 augustus 2016

Little Helper

Ik zie overal om me heen al kerstkaartjes verschijnen, maar ik kan me er nog niet toe zetten. Misschien kom ik al wat meer in de stemming als ik een kaartje maak met sneeuw. Ik heb hiervoor de Whimsy Stempel Little Helper van Sylvia Zet gebruikt....wat een lief stempeltje (te koop bij CreaMiep webshop) en natuurlijk heb ik haar ingekleurd met Promarkers.


De leuke witte kerststerretjes zijn gemaakt met een mal van Poppystamps en die heet Small Blooming Poinsettia.  De sneeuw heb ik bewerkt met Liquid Applique en de heatgun en nog wat sneeuwkristallen en parels maken mijn kaartje af. 

Bedankt weer voor het bekijken van mijn kaartje en reageren mag natuurlijk ook!
Creatieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)