Pagina's

maandag 19 december 2016

Theetje?


Hallo allemaal,

Ik ben helemaal in de kerstsfeer... dus ook een kaartje met een winterstintje!

Ik heb een mal van dutch doobadoo gebruikt, vorig jaar heb ik deze gemaakt met warme chocomelk, en nu met thee! Kan dus ook! De mal overtrekken op kraft, en uitknippen en je hebt een mok.

Het papier is van maja design en past perfect bij het afdrukje van Whimsy past perfect bij het papier.

Het kaartje heb ik verder aangekleed met parels en flowers.


Ik wens jullie hele fijne feestdagen en een heel creatief  2017!

Veel Liefs Saskia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)