Pagina's

maandag 9 januari 2017

with love


Allemaal als eerste nog een geweldig goed en gezond maar vooral een creatief 2017!! Dit mocht toch nog wel?? Ja tuurlijk hoor ik oma zeggen; mag tot 02 februari Maria Lichtmis....

Ik ben vandaag aan de beurt om jullie een kaartje te laten zien, en hopelijk gaan jullie dan ook lekker aan de knutsel.

Ik ben begonnen met een leuke mal van dutch doobadoo na te tekenen en uit te knippen. Het is gewoon erg leuk om daar mee te werken, je hebt weer een andere kaart!

Verder heb ik het mooie papier van Maja design. Het is super papier om er mee te werken... zulke mooie kleuren, je kaartje is altijd mooi.

Het afdrukje is van whimsy, en past perfect bij het papier.

Het kaartje heb ik verder afgewerkt met touw en labels, parels,  
alles plak je natuurlijk met de geweldige tacky glue.
Alle randjes heb ik beïnkt met distress


Ik hoop dat jullie aan het werk heb gekregen...het is toch winter, dus lekker binnen blijven en aan de knutsel!!

liefs Saskia

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoekje. Laat je een berichtje achter? Dat vinden wij natuurlijk helemaal geweldig. Dank je wel.

(Sorry we moeten een Woordverificatie doen, we worden erg lastig gevallen door spammers.)